söndag 14 juni 2009

En kreativ start

Det är lördag kväll, snarare söndag morgon och det har blivit den 14 juni år 2009. Inspirerad av min vän Elisabeth Stensbys bloggande har jag nu skapat min blogg - detta efter flera års funderande. Ni som ibland belackare mig för att vara snabb och ibland för snabb har nu fått bevis på att även motsatsen häckar i mitt liv.

Kreativitet briljerar jag inte med idag och troligtvis inte alla andra dagar heller. Det kommer nog snarare bli nedslag i ledarskap och relationer - fundamenta för en kreativ kultur i en grupp.

Nu skall jag istället samla in mina alla får i hagen och gå till sängs för att vara pigg och nyter tidigt i morgon för en stabil frukost på Stenungsbaden och en solig Volvo Ocean Race-start från en skärgårdskryssare.

Sov sött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar