torsdag 14 januari 2010

15 dagar in på nya året…

… och det känns härligt att vara tillbaka i "selen" igen efter en härlig ledighet över jul och nyår.

De första rådgivningssamtalen har genomförts och det är underbart att möta den vilja och det mod som börjar växa fram under samtalen - otroligt kittlande. Relanseringen av Reladvance har börjat ge frukt och jag älskar frukt…

Isac har varit i Stockholm delar av veckan för att relansera och lansera Bioform i Kungl Hufvudstaden. Detta har gjorts med framgång och det är självklart att flit skall ge utdelning… Reality Group AB börjar ta sin form ordentligt!

Idag har vi haft första arbetsdagen för Seawave med hela trion samlad och det blev en lång, men ack så framåtskridande dag. Jag ser fram emot nästa fredags styrelse- & ägarmöte på Stenungsbadens Blue Water och vad frukt det skall bära. Som tidigare skrivits jag älskar frukt…

Vårt koncept för Medarbetarsamtal går för högvarv och det är utan tvekan så att satsar man inte på rätt säljare och rätt kanaler, så blir framgången inte lika explosiv…

Låter allt detta som skryt - det är det absolut inte, men jag säger som min gode vän Robert Larsson på ICA Kvantum i Stenungsund brukar säga 'jag vill inte undanhålla Er sanningen'. Visst är det också mycket mer kreativt att läsa om något positivt än att bara läsa om SAAB:s och Volvos problem med amerikaner och kineser.

På tal om Volvo, så har det idag kommit till Er och min kännedom att Finn Johnsson lämnar klubban i Volvo för att ge sig själv tid till sina andra uppdrag. Grattis de andra uppdragen!

Vila i natt och låt sömnen ge kraft och mod


Göran R


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar